טויוטה קורולה – להרגיש כמו בבית על הכביש

  • טיוטה קורולה

    סוד הקסם של טויוטה קורולה היפנית הוא משהו שאנשי תעשיית הרכב בכל העולם מנסים לפצח כבר שנים – מה גרם דווקא לדגם הזה לעקוף בסיבוב (תרתי משמע) את כל האחרים ולהפוך לאחד הדגמים הנמכרים ביותר בהיסטוריה? איך דווקא הקורולה הצליחה לשבור בשנת 2007 את השיא שהיה שייך קודם לחיפושית המיתולוגית של פולקסווגן ולמכור למעלה מ-35 מיליון מכוניות? מה מסביר את כוח המשיכה שלה בקרב משקי בית וחברות ליסינג תפעולי בכל רחבי העולם?


    חלק מהתשובה לשאלה המסקרנת הזאת אפשר למצוא בהיסטוריה של דגמי קורולה – כבר בדגם הראשון של הקורולה, משנת 1966, עם העיצוב בעל החלק הקדמי הארוך והחלק האחורי הקצר, שאפשר לחוש בו בדגמים של הרכב עד עצם היום הזה, ניצבה מעל כל דבר אחר נוחותם של הנהג והנוסעים.

    הקורולה מיועדת לא רק להביא את הנוסעים שלה ליעד מהר ובבטחה; היא מכוונת גם לגרום להם להרגיש בנוח וליהנות מהדרך לאורך הנסיעה, וכל זה במחיר הגיוני ועם עלויות תחזוקה סבירות.
    בדגמים החדשים של הקורולה, הנוחות הזאת מתבטאת לפני כל דבר אחר במרווח העצום שניתן גם לנהג וגם לנוסעים. בקורולה יש המון מקום שמאפשר ישיבה נוחה ומרווחת, ללא צורך להצטופף ואם אפשרות לכולם ליהנות בנחת ובניחותא מהנוף בדרך. תא מטען בנפח של למעלה מ-450 ליטר מספק גם הוא מקום נרחב ונוח לציוד עבור עבודה וטיולים. הנוחות בנסיעה  בקורולה מתבטאת לא רק במרחב הגדול שעומד לרשות הנהג והנוסעים, אלא גם בהתנהגות שלה על הכביש: מנוע ה-1.6 ליטר שמייצר 132 כוח סוס מצליח להתמודד יפה עם רוב העליות והמכשולים בדרך, ומספק חוויית נסיעה חלקה ומהנה.

    דגמי הקורולה החדשים מגיעים גם עם מערכת Toyota Touch 2 שמספקת מגוון אביזרים בשליטה דיגיטלית – מסך מגע צבעוני ברזולוציה גבוהה מאפשר הפעלת מצלמה אחורית, דיבורית,אפשרות לנגן מוסיקה מתקליטורים וקבצי MP3, חיבורי USB והצגת נתוני הרכב. בקרת האקלים מאפשרת שליטה על הטמפרטורה בחלקו הקדמי והאחורי של הרכב.

    נוחות הנהג והנוסעים ניצבת בראש סדר העדיפויות של יצרני הקורולה, שמוודאים שבדרך הביתה וממנו הנהגים ירגישו בו כמו בבית.

    למפרט טיוטה קורולה