פיג'ו 107 – בקצב העיר

  • פיג'ו 107 – בקצב העיר

    הפיג'ו 107 החדשה מזמינה אתכם ליהנות מחוויית נסיעה עירונית שיקית, חסכונית וידידותית לסביבה.

    יצרנית הרכב הוותיקה פיג'ו השיקה את דגם ה-107 החדש, בו רעננה את מראה המכונית העירונית, וכן העבירה אותה מקצה שיפורים, בכל הנוגע לנוחות ולביצועים. עם מנוע יעיל, גודל המותאם לחנייה קלה גם במקומות צפופים, פליטת CO2 מופחתת וצריכת דלק יותר טובה, היינו מוכרחים לקחת את המכונית לסיבוב בעיר.


    מראה חיצוני

    פיג'ו 107 החדשה מושכת תשומת לב, בזכות הקווים החלקים והמודרניים והגימורים המבריקים, שמעניקים לה אופי צעיר, ואופנתי. המרכב של המכונית, שעבר עיצוב מחדש, נראה אלגנטי מתמיד, ואת המראה החדש מקנחים פגוש קדמי מצופה כרום ופנסים חדישים, הכוללים תאורת יום ופנסי ערפל.

    אבזור

    מבחינת אבזור הנוחות, מגיעה ה-107 עם הגה מתכוונן לגובה, מערכת מיזוג מקורית, שתוכננה כדי להתאים לארצות חמות, מערכת שמע עם נגן דיסקים ושקע V12. שני החלונות הקדמיים בהפעלה חשמלית ושני האחוריים נפתחים חלקית, לבטיחות מוגברת בשעת נסיעה עם ילדים.

    אם כבר מדברים על בטיחות, ניכר כי במכונית הושקעה מחשבה רבה לנושא. היא מגיעה עם מערכת בקרת יציבות אלקטרונית – ESP, מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים בשעת בלימה ומערכת EBD, לחלוקת בלימה אלקטרונית. בנוסף, מערכת CSC (Cornering Stability Control) אמונה על שמירת היציבות בשעת פנייה או בלימה.

    כמו כן, מגיעה המכונית עם 6 כריות אוויר, כולל כריות אוויר קדמיות וצדיות, וכן כריות לאורך התקרה, להגנה על ראשי הנוסעים. במסגרת תשומת הלב לפרטים הקטנים, ניתן לנטרל את כרית האוויר לנוסע מלפנים, למי שמבקש להסיע תינוק במושב הקדמי.

    פנים הרכב

    הדגש על העיצוב של הפיג'ו 107 נמשך גם מבפנים. כך, למשל, צבע המרכב החיצוני זורם פנימה ומופיע בחלק העליון של חיפוי הדלתות. לוח המחוונים עשוי מפלסטיק איכותי ומשדר איכות הרכבה, וידית ההילוכים וההגה מצופים עור, להשלמת האווירה. מושבים ארגונומיים בעיצוב דק וחסכוני במקום, מעניקים תחושת נוחות, למרות הקומפקטיות המרשימה.

    המנוע וחוויית הנסיעה

    ה-107 מגיעה עם נפח מנוע של 998 סמ"ק, עם 68 כ"ס, שדי בהם כדי להעניק למכונית מהירות מרבית של 160 קמ"ש בגרסת ההילוכים הידניים ו-157 קמ"ש בגרסה האוטומטית. בראשונה, היא מגיעה מאפס למאה קמ"ש ב-12.3 שניות, ובשנייה, ב-14 שניות. נתונים אלה נרשמו עם אדם אחד ברכב, אולם גם עם רכב יותר מלא המכונית מתנהלת היטב.

    למרות שגם למכוניות גדולות ובזבזניות יש את הקסם שלהן, חלק מן ההנאה מהפיג'ו 107 מגיע מן החסכנות בדלק. תיבת הילוכים רובוטית, המותאמת לנסיעה עירונית מאפשרת למכונית להיות נוחה לכיס לא רק במועד הרכישה, אלא גם לאחר מכן.

    לסיכום

    הפיג'ו 107 היא מכונית קומפקטית, חכמה וצעירה, נוחה לנהיגה ונוחה לכיס. בקטגוריית המיני, אותה היא חולקת בארץ עם טויוטה אייגו וסיטרואן C1, היא בהחלט מפגינה נוכחות אטרקטיבית ותמורה מלאה.