סיטרואן C4 פיקאסו – גם מיני, גם ואן

  • סיטרואן C4 פיקאסו – גם מיני, גם ואן

    לקרוא לדגם של רכב "פיקאסו" זו הצהרת כוונות רצינית מצד היצרן, לפיה הרכב שלו עומד להיות לא פחות מיצירת מופת. אבל אנשי סיטרואן עומדי באתר הזה בכבוד עם דגם הסיטרואן C4 פיקאסו, שמהווה את הפתרון המושלם לכל מי שאי-פעם חלם על מיני-ואן משלו שבתוכה הוא יוכל להסיע ביעילות את כל המשפחה וליהנות מביצועים מעולים על הכביש במחיר משתלם.


    הידידותיות למשפחה היא לא רק סימן היכר אלא הקו המנחה עבור הדגם כולו. זה מתחיל בעיצוב, שנראה כמו "הגבהה" של המכוניות הקטנות יותר למימדים של מיני-ואן: הסיטרואן C4 פיקאסו הוא רכב בעל מראה בוגר, אבל לא רציני או חמור-סבר – התחושה שהקווים שלו נותנים היא תחושה של רכב בטוח ומגונן. בטיחות היא אכן אחד הגורמים העיקריים שלקחו בחשבון מהנדסי סיטרואן בבואם לעבוד על הדגם: מתוך הבנה שהרכב ישרת בעיקר משפחות, הם ציידו אותו במצלמות היקפיות, מערכות התרעה, בקרות לחץ-אוויר, כריות אוויר, וכל השכלולים הבטיחותיים העכשוויים.

    הסיטרואן C4 פיקאסו אמנם נועדה להסיע יותר נוסעים מרכב ממוצע, אבל בנהיגה היא מתמודדת עם האצות, עקיפות ומכשולים על הכביש בקלות שלא תבייש רכבים קטנים וקלים יותר. מנוע הבנזין המחוזק 1.6 ותיבת ההילוכים האוטומטית מאפשרים נהיגה נוחה למשך זמן ומרחק ארוכים, הן בכבישים עירוניים והן בכבישים בינעירוניים, כאשר מבנה הרכב סופג את מרבית המהמורות וקשיי הכביש בלי להעביר לנוסעים רעידות של מבני הרכב או נהמות של חוסר שביעות-רצון מצד המנוע.

    כיאה למיני-ואן שמכבד את עצמו, בסיטרואן C4 פיקאסו יש בעיקר מקום – הרבה מאוד ממנו – לנוסעים. המושבים מרווחים מאוד, מקדימה ומאחורה ומאפשרים לנהג ולנוסעים נסיעה נוחה ומהנה כאשר קיימות גם אפשרויות לכיוון אוטומטי של המושבים, ובדגמים היותר חדשים גם חימום ואפילו עיסוי (!), ממש כמו טיסה במחלקה ראשונה. מתוך מודעות לצורך של הנוסעים (במיוחד הצעירים שבהם) להעסיק את עצמם, הדגם מצויד במיטב השכלולים: מערכות מולטימדיה, חיבור למחשבים ניידים, מגשים נשלפים, תאורת קריאה, חיבור לאוזניות ועוד.

    הסיטרואן C4 פיקאסו היא אכן יצירת מופת של מיני-ואן, והבחירה המועדפת לכל מי שמחפש את הרכב המושלם למשפחה.

    למפרט סיטרואן C4 פיקאסו